Saturday, April 27, 2013

surat ke langit biru..

salam..ahaha sedih tahu tak rabbit koko baru aje mati..hari pertama tanpa dia..mencari jugak..tapi nak buat macam mana takdir Ilahi tiada kuasa untuk melawan..setiap pagi datang tengok dia..cium dia..suapkan susu dekat dia..tapi hari ini bagai berubah segalanya bila dia tiada lagi..cuma ada hitam aje..aku harap itam kekal bersama aku untuk menjalani kehidupan seperti biasa.itu hadiah aku masa trial..aku bila syang sesuatu aku akan menangis bila hilang dia..seharian aku menangis sebab dia mati..tak sanggup lihat dia menghembus  nafas terakhir..aku reda dia pergi kalau itu yang mampu membuatkan dia tak terseksa lagi..k.na kate nak beli yang baru..baru macam mana pun tetap tak mampu menggantikan tempat koko dalam hati aku..love u so much...tuhan lebih menyayangi mu..bila tengok gambar ni mesti aku menangis,,rindu dekat dia..rindu bau dia..tapi macam mana sekalipun aku kene hadapi ni semua..aku harap tuhan jaga dia baik-baik..dan aku nak sangat dia tahu aku sayang dia..ingt masa dia sakit..dia pejam mata tapi bila dengar suara aku menangis dia bukak mata pandang je aku..aku tahu dia paham..aku tak mampu tanpa dia disini lagi..kenangan kita akan kekal abadi koko..



kisah kematian koko sudah pasti buat aku sedih.. petang tu aku check kemasukan ke metrik.. ternyata nama aku tidak terpilih kesana..susah untuk menerima takdir namun itulah yang terjadi kepada aku..ramai yang tak percaya namun apa yang aku boleh buat kan..mungkin rezeki mereka..aku masih disini..berharap masih ada peluang kedua dan berharap u sudi meletakakan aku disana..aku dah semak kelayakan u namun ada yang banyak aku mohon haritu aku layak..happy sikit lah..harap aku ditempatkan disana..kalau tak terjadi matilah aku gagal dalam masa depan hihi..tak sabar nak lanjutkan pelajaran..berjumpa rakan baru dan orang baru..melupakan yang lama..yang memberi pelbagai kenangan suka dan duka..apapun setiap yang terjadi aku serahkan pada tuhan..yang Maha Menentukan segalanya yang terbaik untuk masa depan aku..semoga resut aku 7A tu taklah sia2 sahaja kan..arap usaha aku mendatangkan hasil..amin..






haha muka ini lagi kan.. sebenarnya rindu sangat nak tengok muka ni..dari jauh pun xpa asalkan dapat tengok..tapi aku tahu lah dia tak pernah rindu kan aku pun..memang aku suka pemberi masalah kepada dia..silap memberi masalah,,hihi tapi jujur kata sehari dia xmesej aku mesti aku geram..xpun rasa xcomplete lah hidup aku..tapi aku cuba untuk paham mungkin dia bz atau lebih tepat dah bosan layan kerenah aku yang membosankan ni..tapi macam mana pulak aku nak lupakan dia dan anggap dia biasa aje...sedangkan aku pernah cuba tapi selalu aje tewaas..herm !sedangkan nanti dia pun lupakan aku dah sayang aku pun kurang dah..kene terimalah semua tu nanti..aku nak sangat dia jadi someone yang boleh bagi semangat kat aku sampai aku berjaya..masih ke dia ingat pesan aku suruh dia bimbing aku berjaya macam dia?atau dia dah lupakan semua tu..entah lah cuma dia mengetahuinya..walau dia cuma abg angkat tapi aku sayang dia macam abg sendiri..cuma aku perlu masa untuk jadikan dia tak penting..tapi itu mustahil aku mampu lakukan..




warning pada pic tu kahkah... macam-macam aku dengar tentang dia dan budak lain..dalam hati kadang2 jeles jugak..tapi aku sedarlah itu hak dia dan hal peribadi dia..jeles lah sebab aku nak dia untuk aku je tapi sekarang aku mampu sedikit lah kontol diri aku walaupun kadang-kadang bila dia mesej..aku okey jek cuma bila tiba2 teringat pasal status dia dengan ella ritu aku akan hilang mood..bukan sengaja aku block fb dia cuma aku tak nak terbaca status dia dengan budak lain..aku bukan nya kuat tahan sabar..kuat marah tak tentu pasal adlah..walau macam mana pun dengan siapa pun dia..aku tetap harap dia cuma jadi abg aku..dia baik dengan aku walau kini aku merasakan dia dengan aku agak renggang tidak seperti dulu..dia susah untuk aku lupakan..biala nanti aku dah sambung blajar aku berharap kami tidak melupakan antara satu sama lain meskipun disana ramai dan pelbagai orang yang aku temui..jaga kesihatan abg selalu..sayang abg



No comments:

Post a Comment